SPECIALIZING IN ONN GROUP

IL TEMPO VOLA

موزیک باکس

موزیک باکس

کوکی

سری کوکی محصولات ایل تمپو ولا شامل مدل های روکو (Rocco)، روکو اکسکلوسیو (Rocco Exclusive)، باروک (baroque) و باروک اکسکلوسیو (Baroque Exclusive) می باشد. که طنین گسترده ای از نیازها و علایق را پوشش می دهد. تفاوت اصلی این مدل ها در تعداد نت های قابل اجراو مکانیزم ستون های روی سیلندر می باشد.

ادامه

موزیک باکس

هندلی

سری هندلی محصولات ایل تمپو ولا شامل مدل های کلاسیکو (Classico) و نیوکلاسیکو (New Classico) می باشد که می تواند نیاز علاقه مندان به موزیک باکس های هندلی را مرتفع نماید. موزیک باکس های هندلی برخلاف کوکی، جهت پخش ملودی نیازمند گرداندن دسته هستند که در نتیجه زمان و سرعت پخش در اختیار کاربر قرار می گیرد.

ادامه

موزیک باکس

کاغذی

جعبه موزیکال سری بیزانتینو مدل پایه سری کاغذی شرکت ایل تمپو ولا می باشد که در آن نت ها بوسیله نوارهای کاغذی در ددستگاه قرار می گیرد و نت نوشته شده در آن توسط دستگاه نواخته می شود. در این مدل بر خلاف سایر مدل ها امکان تغییر ملودی به وسیله نوارهای مختلف کاغذی وجود دارد. این مدل دارای 15 نت است و در ده ها ملودی عرضه می شود.

به زودی

قاب عکس

مینیمو

سری مینیمو (Minimo) شامل قاب تصویر و شلف قرارگیری موزیک باکس های شرکت ایل تمپو ولا می باشد. در صورتی که شما علاقه مند به موزیک باکس های این برند باشید می توانید با خرید قاب تصویر ملودی موزیک باکس خریداری شده آن را بر روی دیوار قرار دهید و موزیک باکس خود یا هر شئ مرتبط با آن را بر روی شلف قرار دهید. با کمک قاب های مینیمو می توانید خاطره خودرا با اضافه کردن تصویر دلخواه یا سایر اشیاء ماندگارتر کنید.

ادامه